Koblede produkter-seksjonen
Oppsalg
Oppsalg vises på produktdetaljer-siden. Dette er produkter som du kanskje ønsker å oppmuntre brukere til å oppgradere, basert på produktet de ser på.
Hvis brukeren for eksempel ser på kaffeproduktsiden, kan det være lurt å vise vannkoker på den samme siden som et oppsalg.
Kryss salg
Kryss-salg er produkter som vises med handlekurven og relatert til brukerens handlekurvinnhold. For eksempel, hvis brukeren legger til en Nintendo DS i handlekurven, kan det være lurt å foreslå at de kjøper en ekstra pekepinn når de kommer til handlesiden. Gruppering – Brukes til å gjøre et produkt del av et gruppert produkt.
Related Articles
Hvordan legger du inn produkter?
På venstresiden, klikk Produkter og klikk Legg til ny. Skriv inn produktnavn. Skriv inn tekst om produktet i det store tekstfeltet. Skriv inn tekst på Kort beskrivelse av produkter under I boksen som heter Produktdata, Legg inn pris. 5. For å legge ...
Hvordan legge til produkter med flere variasjoner
https://youtu.be/KiYlcLZQnrM Hvordan legge til produkter med flere variasjoner 1.på venstre side trykker du på produkter, attributter. 2. når du er på attributter er det smart å lage attributter for de forskjellige produktene slik at du kan enklere ...
Lenkede produkter bruk av Avansert Oppsalg og Kryssalg
Hvis du vil linke produkter kan du bruke Lenkede produkter bruk av Avansert Oppsalg og Kryssalg. Oppsalg er produkter som du anbefaler i stedet for produktene som nå vises, for eksempel produkter som er mer lønnsomme, har bedre kvalitet eller er ...
Bruk av Ekstern/Partnerprodukt - link til andre nettsider
Ønsker du å ligge inn produkter fra en annen nettbutikk eller linke til en annen nettside, men samtidig får dine produkter frem på Shopin? Da kan du bruke Ekstern/Partnerprodukt i dropdown manyen på Produktdata. Det viktige er du ligger inn linken ...